L’anglès oral a l’escola

A l’escola, treballem per assegurar que els nostres infants desenvolupin les competències necessàries per comunicar-se amb èxit en anglès. Una de les àrees clau que ens centrem és l’anglès oral, ja que és important que els alumnes puguin expressar-se amb confiança en situacions de la vida real. Per aconseguir això, utilitzem una varietat d’eines i estratègies, com jocs, dinàmiques i role-plays.

Els jocs són una forma divertida i efectiva de millorar l’anglès oral. Jugant a jocs, l’alumnat pot practicar les seves habilitats lingüístiques en un entorn lúdic i sense pressió.

Les dinàmiques de grup també són una eina valuosa, ja que fomenten la col·laboració i el treball en equip, i també proporcionen als alumnes l’oportunitat de parlar amb els seus companys de classe en anglès.

Finalment, els role-plays són una eina essencial per desenvolupar la fluïdesa i la confiança en l’anglès oral. Són situacions simulades on els alumnes han de representar diferents personatges i situacions en anglès. Això els ajuda a aplicar el vocabulari i les estructures gramaticals que han après, fent-les servir en contextos reals.