EF 1r Trimestre SEGON

L’alumnat de 2n ha seguit aprenent sobre el seu cos i les parts que el composen. Acabem de consolidar la dreta i la esquerra i ens s’orienten súper bé a partir del seu cos (davant, darrera, dreta, esquerra, lluny, a prop, a sobre o a sota…).

Al Setembre vam fer les sessions al pati de l’escola i van demanar anar a la sala de psicomotricitat a recordar quan anaven a Educació Infantil; van gaudir molt d’aquestes petites estones 🙂

A l’Octubre vam començar a anar al Poliesportiu com el curs passat, ja coneixen l’espai i funcionament, allà han treballat diferents habilitats motrius; com són els salts, i salts amb corda, els girs (tombarelles i croqueta), equilibris amb diferents parts del nostre cos, llançaments, recepcions amb i sense implement, i diversos desplaçaments. Aquestes habilitats les hem treballat per estacions en petit grup on poden practicar de manera individual, en parella o trio segons necessitats.

Al final de les sessions intentem fer un joc calmat, massatges en gran grup o en parella, relaxació amb respiracions o amb música, postures de ioga, etc. I així aconseguir baixar les pulsacions del nostre cor.

L’alumnat de 2n gaudeix molt de les sessions, sempre tenen aportacions i ganes de fer i ensenyar les noves habilitats adquirides.

BoNes FeSTes!

Imatges EF 2n