D’on vinc?

Aquest tercer trimestre, l’alumnat de 3r està desenvolupant un projecte molt especial: D’on vinc?

Aquest projecte dona continuïtat i serveix com a fil conductor, del projecte que es desenvolupa des de l’etapa d’Educació Infantil, la Bimba. Ens permet centrar-nos en l’autoconeixement, centrat en saber i esbrinar les nostres arrels.

El diario de las cajas de fósforos (ALBUMES ILUSTRADOS) : Fleischman, Paul:  Amazon.es: Libros

L’alumnat de 3r a partir de la lectura del conte “El diario de las cajas de fósforos”, va poder crear la seva pròpia capsa dels records i des de casa amb l’acompanyament de les famílies van poder omplir-les amb els seus records més significatius. Aquestes capses es van exposar i cada infant va poder compartir amb la resta de companys i companyes les seves vivències! Va ser una experiència única!

Al llarg de les setmanes seguirem coneixent el nostre entorn i esbrinant moltes coses que no sabíem sobre nosaltres!

Projecte: d’on vinc?