Sortida 5è – Museu d’Història de Catalunya

Al dimarts dia 8 de febrer, les dues classes de 5è vam marxar de sortida del projecte d’història. La nostra primera parada va ser el parc de la Ciutadella per esmorzar i després, vam fer una ruta pel Mercat del Born i el barri gòtic, fins arribar al museu d’història de Catalunya.

El recorregut de l’activitat “Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps” ofereix una visió transversal de la història visitant les dues plantes dedicades a l’exposició permanent. A través de la vida quotidiana i dels habitatges, els i les alumnes fan una passejada per tota la història, des de l’antiguitat fins a l’actualitat.

Acompanyat d’un carro ple d’objectes i indumentària, la educadora proporciona el material i les claus necessàries per tal que els i les alumnes adquireixin coneixements. D’aquesta manera, en cadascuna de les parades, es vesteixen i s’entrega un objecte de vida quotidiana.

Després de sortir del museu, vam marxar a la platja de la Barceloneta a dinar i gaudir de l’aire lliure i del bon temps.

Aquí teniu les fotos de la sortida:

Fotos Museu d’Història de Catalunya 5è