“5 al dia” – Sortida projecte!

Aquesta setmana els dos grups de 4t de l’escola han pogut realitzar una sortida molt esperada: la visita a MERCABARNA amb l’activitat de 5 al dia!

En aquesta sortida hem pogut conèixer com és l’espai de Mercabarna (inclòs el mercat de fruites i verdures) i què hem de tenir en compte per aconseguir que la nostra dieta i hàbits relacionats amb l’alimentació siguin saludables! Hem començat fent una activitat per conèixer els tipus d’aliments i quines diferències hi havia entre les fruites i les verdures. Després de resoldre dubtes i compartir els nostres coneixements sobre la nutrició i l’alimentació vam poder engegar la visita!

Una visita per conèixer en primera persona Mercabarna i poder gaudir d’un tastet de fruites i verdures, així com conèixer altres fruits exòtics i els magatzems de patates on fan la seva neteja, classificació i empaquetat. Per acabar el dia, hem gaudit d’un àpat molt saludable tastant i gaudint d’una amanida i un postre molt dolç!

A continuació compartim amb vosaltres el recull de fotografies!

SORTIDA PROJECTE MERCABARNA 4T