EF 1r Trimestre QUART

Al principi del trimestre, les sessions que vam fer al pati de l’escola van ser per treballar l’orientació a partir del mapa de l’escola. Vam fer diverses curses d’orientació on vam corre molt per trobar les fites. També vam aprofitar per iniciar-nos en alguns esports que es faran a l’hora del pati.

A l’Octubre vam anar al Poliesportiu i allà vam seguir aprofundint sobre els coneixements del curs anterior; així com el coneixement del sistema cardio-respiratori, saber identificar articulacions i músculs del nostre cos. I aprendre sobre les Qualitats Físiques Bàsiques (Resistència, Força, Velocitat i Flexibilitat), quina tinc més desenvolupada?

A més a més, hem treballat habilitats motrius de cursos anterior i incorporat de noves com és saltar a corda de diferents maneres, entrar saltar i sortir quan dues persones donen a corda, fer la rondada, equilibris amb xanques…

Durant el trimestre han pogut aprendre i gaudir dels diferents jocs i activitats proposats a les estones d’EF. I relaxar-nos al final d’elles amb activitats més calmades, massatges, relaxació o fent estiraments.

BoNes FeSTes!

Imatges EF 4t