SOM LA CLASSE DELS MANATÍS

Aquest curs, el fil conductor de l’escola és el fons marí. A partir d’aquest eix temàtic, vam començar a pensar quin nom podria tenir la nostra classe.

Per inspirar-nos, vam llegir llibres sobre el mar i vam descobrir molts animals i elements marins fascinants. Cada grup va proposar diferents noms i, després d’un procés de votació, vam escollir els que més ens agradaven. Després de llegir documents i mirar vídeos per conèixer millor les opcions, finalment vam decidir ser la classe dels MANATÍS.

A partir d’aquí, hem investigat sobre aquest animal: les seves característiques, el seu hàbitat i curiositats. Hem llegit notícies i documents per aprendre’n més. Hem estat treballant la descripció d’un animal i hem recollit tota aquesta informació en un vídeo per compartir-lo amb vosaltres.

Us convidem a veure’l i a descobrir, amb nosaltres, aquest animal tan especial!

CLICA AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut