Al llarg del trimestre, després de fer les rutines en llengua anglesa hem anat treballat “El fons marí” a partir de cançons, vocabulari, contes. Hem après molt vocabulari del fons del mar i hem fet jocs per practicar-lo.
https://drive.google.com/drive/folders/10e56C9GvAlcx1NRZLUDKvfHr1GKCnqih?usp=drive_link


