2022

ACTIVITATS EXPRESSIÓ ORAL

Durant el 2n i 3r trimestres tots els alumnes d’EI3 i EI4 han fet la seva exposició oral. Els d’EI3 ens han explicat les fotos de la seva cartolina i els d’EI4 el seu conte preferit, que havien preparat també prèviament a casa. Moltes gràcies, mares i pares, pel vostre esforç i suport a l’hora […]

ACTIVITATS EXPRESSIÓ ORAL Llegeix més »

HEM TREBALLAT LA PRIMAVERA

Durant els mesos d’abril, maig i juny a la classe del MIC hem treballat la Primavera. Ho hem fet a partir dels elements que els infants van anar portant de casa (plantes, flors silvestres, contes, revistes amb fotos d’arbres i flors, etc) i també a partir de les làmines que va portar la Gemma per

HEM TREBALLAT LA PRIMAVERA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut