2022

NÚMEROS A LA FRESCA

Quan va començar a apretar la calor vam aprofitar per fer una activitat sota l’ombra del porxo i tots els nens i nenes s’ho van passar d’allò més bé. Per parelles, mentre un aguantava un cartronet amb un nombre a la mà  el company/a intentava copiar aquest nombre a terra amb un pinzell moll amb […]

NÚMEROS A LA FRESCA Llegeix més »

MÚSICA

Aquest últim trimestre ens ho hem passat molt bé treballant cançons, audicions i danses relacionades amb la primavera i també amb alguns animals propis d’aquesta estació, o també relacionats amb el conte treballat De què fa gust la lluna?

MÚSICA Llegeix més »

TARDES AL BOSC

Aquí teniu unes imatges de les sortides al bosc que hem fet aquest últim trimestre els divendres a la tarda. És una oportunitat extraordinària poder  tenir la natura tant a prop de l’escola i  val molt la pena aprofitar-la. Els infants van descobrint els canvis que hi ha a la natura al llarg de l’any

TARDES AL BOSC Llegeix més »

FINAL DE CURS

La setmana passada vam acabar el curs. Ja n’ha passat un altre !! L’últim dia va ser emocionant: primer ens vam fer una foto tota l’escola junta, després la remullada i per finalitzar el dia EL VERMUT.  Ara toca descansar i passar-ho molt bé!   Quina gana i què bo que era tot!!! PASSEU MOLT

FINAL DE CURS Llegeix més »

VISITA INFANTS DEL XIULET

Abans que el curs s’acabés, ens van fer una visita els infants de P2 de la llar d’infants El Xiulet. Amb ells vam poder compartir cançons, endevinalles, poemes… Ens va agradar tant que ens vinguessin a veure que els vam regalar un mòbil de fusta molt bonic en què s’hi podia llegir el nom de

VISITA INFANTS DEL XIULET Llegeix més »

ANGLÈS

Al llarg de tot el curs 2021-22 la Marta ens ha fet endinsar en l’aprenentatge de la llengua anglesa. Ho ha fet a través de jocs, cançons, audicions, dramatitzacions de contes, etc. Ens ha agradat molt aprendre anglès! Moltíssimes gràcies Marta!

ANGLÈS Llegeix més »

PREPAREM LA FESTA MAJOR INFANTIL

Uns dies abans que vinguessin a visitar-nos els personatges de la Festa Major Infantil, tot l’alumnat de l’escola vam confegir uns cercles molt especials. Eren els cercles que després els membres del Sidral varen fer sevir per a decorar la Plaça Major de Sant Joan, l’espai on se celebra la festa del confeti de la

PREPAREM LA FESTA MAJOR INFANTIL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut