Celebrem la setmana de la ciència

Com aquest curs estem treballant l’univers, en Carles i la Rat de Fora d’Ã’rbita ens han portat un planetari mòbil a l’escola. Ens han ensenyat els planetes, les constel·lacions, els signes del zodíac i les estrelles que es poden veure a la tardor.

A més a més, dilluns al vespre vam fer servir 3 telescopis des del terrat de l’escola. En un telescopi es podien veure els cràters de la lluna, en el segon es vam observar Venus i Saturn que es veien els anells, i en el tercer es veia Júpiter amb 4 o 5 llunes.

Ens ha agradat molt i volem seguir aprenent coses d’astronomia!

Redactores: Joan i Byron

Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons