TALLERS RECICLATGE, Dijous 14

En el marc de la subvenció atorgada per l’Agència de Residus de Catalunya, l’empresa  Ecostudi ha previst un seguit d’actuacions de prevenció de residus, a la nostra escola.

D’aquesta manera, durant el dijous 14 i el divendres 15 realitzarem diferents tallers de RECICLATGE a l’escola.

Avui hem dut a terme un taller sobre batuts, el taller ens ha mostrat com es poden elaborar batuts aprofitant diferents tipus d’aliments com la fruita madura, contribuint així a reduir el malbaratament alimentari. Així se’ns han proposat tres tipus de batuts: desintoxicant, energètic i revitalitzant.

Els batuts s’han elaborat amb productes que molts cops acaben desaprofitant-se, principalment fruita. Un altre element que també sovint es llença per precaució és la llet, així tots dos elements han estat els protagonistes durant el taller.