PREPAREM L’HORT

Com que ja ve el bon temps, durant el matí del divendres 8 de març, els alumnes de Cicle Superior de l’escola vam preparar l’hort de “l’Escoleta” per tal de poder-hi plantar o sembrar hortalisses.

La nostra tasca consistia en treure les males herbes i remoure la terra, però com ens resultava una feina força feixuga, vam haver de demanar ajuda al Sisco que va portar un muticultor i així  va poder remoure tota la terra.

Ara ja està a punt per una nova sembra!

1. ISONA

Em va agradar molt anar a l’hort perquè vam aprendre a fer cavallons !!!!

Sempre aprenem cosses noves i passem un rato mes divertir-nos!!!
    Però el que hem va agradar mes va ser que el home de la Magda ens ensenyes com va el Motocultor per deixar la terra mes fina. ?????