MERCAT DE TARDOR

Avui al matí, els i les alumnes de tercer hem anat a l’Ajuntament per tal de realitzar un pregó sobre el Mercat de Tardor que es realitzarà el proper dimecres 30 d’octubre a partir de les 16:00 hores al pati de l’Escola Mestral.

Us hi esperem!

El contingut del pregó ha estat el següent:

Atenció,

Us informem que el proper dimecres 30 d’octubre a partir de les 4 de la tarda realitzarem el Mercat de Tardor al pati de l’escola Mestral.

En aquest mercat vendrem fanalets de tardor fets amb materials reciclats i naturals.

El preu de cada fanalet serà de 2 euros.

Totes les famílies interessades podreu venir a pel vostre fanalet!

Us hi esperem a tots i totes a l’escola. La vostra participació és molt important.

Recordeu que entre tots i totes fem escola.

Moltes gràcies!