JORNADA DE CONVIVÈNCIA

Avui al matí, els i les alumnes de sisè hem anat a l’Ajuntament per tal de realitzar un pregó sobre la Jornada de Convivència que es realitzarà el proper dissabte 19 d’octubre a les 10 hores. El contingut del pregó ha estat el següent:

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper dissabte 19 d’octubre a partir de les 10 hores està previst la realització d’una jornada de convivència amb les famílies.

Durant aquesta jornada, de caràcter totalment voluntari, s’ha considerat la necessitat de realitzar diferents actuacions per tal de millorar l’escola:

Tornar a pintar els jocs del pati, pintar les rodes del pati, pintar la porta de la reixa, pintar el gronxador, netejar els patis, penjar cortines i altres.

Així, totes aquelles famílies que estigueu interessades, us esperem el proper dissabte 19 d’octubre a les 10 hores al pati de l’escola.

També, a més a més de les actuacions previstes, podríem aprofitar per fer un esmorzar comunitari.

Així si us sembla bé i de forma totalment voluntària, cada família pot portar alguna cosa per esmorzar.  Serà una bona oportunitat per passar una bona estona plegats,

La vostra participació és molt important, entre tots i totes fem escola!

Salutacions cordials,

Us hi esperem!