FEM UNA EXPOSICIÓ DEL NOSTRE PROJECTE!

El dimarts per la tarda, els nens i nens de cinquè vam realitzar una exposició a les famílies del nostre projecte LA HISTÒRIA DEL NOSTRE POBLE I LA NOSTRA ESCOLA!

A partir d’un treball cooperatiu, al llarg del primer trimestre, hem estat fent una investigació de la història del nostre poble i la nostra escola. Ens ha agradat molt poder preparar-ho i mostrar tot allò que hem après a les nostres famílies!

A continuació us enllacem els vídeos de la presentació per tal que tothom els pugui visualitzar i un enllaç a la presentació que hem elaborat.

ESPEREM QUE US AGRADI!