ET REGALO UNA LECTURA!

Els nens i nens de sisè hem iniciat una activitat anomenada: ET REGALO UNA LECTURA!

Els dilluns de cada setmana, des de l’àrea de llengua catalana, un alumne/a ens regala una lectura a la resta del grup. Busquem un espai acollidor i aquest nen o nena ens llegeix el text o història que ha buscat i ens explica perquè l’ha escollit o és especial per a ell/a.

La setmana passada va iniciar l’activitat la Sandra, la nostra mestra de llengua, ens va regalar la lectura “El pescador” que ens va agradar molt.

Aquesta setmana el nostre company David ens ha regalat la lectura d’un conte clàssic anomenat “El Polzet”. El David ens ha explicat que per a ell és una lectura especial ja que quan era petit era el seu conte preferit.

Aquesta activitat ens encanta i ens ajuda a desenvolupar el nostre gust per la lectura, així que poc a poc anirem mostrant els regals que ens realitzen la resta de companys/es de la classe!

Aquesta activitat ens encanta i ens ajuda a desenvolupar el nostre gust per la lectura.