COL·LABORACIÓ AFANOC “POSA’T LA GORRA”

Com cada any, l’escola col·labora amb l’AFANOC  en la novena edició del ‘Posa’t la Gorra!’ de Lleida

Malgrat que la situació actual encara és molt complicada, des de l’AFANOC Lleida (Associació de Nens amb Càncer de Catalunya) volem veure la llum al final del túnel i tenim més ganes que mai de poder-nos retrobar amb tots vosaltres en la nostra festa més especial i solidària.

No obstant això, donada l’evolució de la pandèmia, hem decidit ajornar-la un mes per poder-la celebrar amb tota la seguretat possible per als nostres assistents. Finalment, la data serà el 27 de març i de nou a la Seu Vella!

En aquesta ocasió, la festa estarà dedicada a commemorar els 10 anys de la Casa dels Xuklis, el recurs temporal a Barcelona que oferim a les famílies que s’han de desplaçar per rebre tractament als hospitals de referència i que en tot aquest temps ha realitzat més 2.000 acolliments.

La gorra tornarà a ser la protagonista i enguany ha estat dissenyada per l’artista japonesa Mari Ito, autora també del mur que dona la benvinguda a les famílies quan arriben a la Casa dels Xuklis. Es tracta d’una gorra exclusiva i d’edició molt limitada, motiu pel qual aquest any només disposem d’una talla única, amb un velcro que permet ajustar-ne la mida.

Recordeu! Per accedir a la festa cal la gorra a partir dels 3 anys!

Podem col·laborar comprant la gorra, que té un cost de 8€ i està dissenyada per l’artista japonesa MARI ITO.

Per tal de comprar la gorra, a partir de demà es podran comprar directament a l’escola portant l’import exacte