II SETMANA DE LA MÚSICA

Al llarg d’aquesta setmana celebrem la Segona edició de la nostra “Setmana de la Música”.

Durant aquesta setmana, del 19 al 22 de novembre, tots els nens i nenes de l’escola participarem d’una setmana on la música serà la gran protagonista.

Així, durant la setmana realitzarem diferents activitats relacionades amb el món de la música:

• Taller: “Chopin i el piano” a càrrec de la músic i mestra de l’Escola Dalcroze de Lleida, Maria Altadill
  • Concert a càrrec dels alumnes de l’escola
  • Taller: ” La guitarra” a càrrec del músic Oriol de l’Escola Dalcroze
  • Taller: “L’acordió” a càrrec del músic i mestre de l’escola Toni Castells
  • “Músics del nostre poble”
  • La meva joguina musical
  • Fil musical temàtic (clàssica, pel·lícules, bandes de rock, comercial, etc.)
  • Concert a càrrec de la JOP, a l’Església del poble, el diumenge 24 de novembre

Esperem que sigui tot un èxit!!!

Cartell realitzat per un alumne de 6è