LA MERCÈ MAYENCH ENS EXPLICA ELS SEUS VIATGES A L’ÍNDIA!

El passat divendres, els alumnes de Cicle Superior, vam entrevistar a la Mercè Mayench, titeta del David Mayench i col·laboradora de la Fundació Vicente Ferrer.

Durant aquest segon trimestre, des de l’escola hem volgut allargar la nostra mirada cap al treball humanitari que es realitza des de diferents entitats i persones, ja que això afavorirà la construcció d’un jo global i pròxim al món que habitem.

Per aquest motiu, amb la visita de la Mercè en hem pogut aproximar al treball d’aquesta Fundació i la seva tasca humanitària.

Moltes gràcies Mercè!