PLANTEM A L’HORT
24/10/24Després de comprar el planter, durant aquesta setmana els nens i nenes de l’escola hem estat plantant a l’hort.
Després de comprar el planter, durant aquesta setmana els nens i nenes de l’escola hem estat plantant a l’hort.
Avui, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, hem rebut la família de la Gala.
Tots i totes hem fet creps, seguint la recepta que ens han portat. Hem afegit els ingredients, hem utilitzat la batedora i finalment les hem cuit en una crepera, decorant-les al gust de cadascú. Ens les hem menjat per esmorzar. Ens han encantat!
Moltes gràcies família!
El divendres els infants d’I3 vam anar a buscar planter a la parada del Jarana que com sempre ens ha tractat d’allò més bé.
Ara, l’haurem de plantar a l’hort de l’escola!
Dentro de la actividad “Te enseño un juego de mesa” Juan José nos ha explicado como jugar al juego de mesa: Bingo y dominó.
Nos ha gustado mucho!
El dimecres 23 d’octubre van venir els nois i noies d’ASPROS a fer la primera sessió dels patis actius.
En aquesta ocasió vam poder jugar als següents jocs: tir amb arc, hulla hop, rutlla i ferradures.
Ens ho vam passar molt bé!
Per tal de dona la benvinguda a la tardor, els alumnes de l’escola hem realitzat el ja tradicional passeig de tardor per la llera del riu.
Ens ha agradat molt poder contemplar els colors de la tardor!
Els nens i nenes d’educació infantil hem anat a veure els gegants de l’Ajuntament, en Bru i la Llum. Hem pogut observar de ben a prop la seva alçada, la seva vestimenta i on es posen les persones que els porten a ballar.
Avui hem rebut la visita de la Neus, la mare de la Maite.
A la Maite des de ben petita li han apassionat els gegants i els capgrossos. La Neus ens ha portat un capgròs d’una índia, i n’hem fet un de paper.
Ens ho hem passat genial, moltes gràcies família!!
Ahir dimarts, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre a la família del Leo.
Tots i totes vam cuinar pizza i vam tenir l’oportunitat de barrejar els ingredients, amassar, decorar i vam portar a coure-les al forn del poble. Ens les vam menjar per esmorzar i també per berenar.
Boníssima! Moltes gràcies família!
Els alumnes de Cicle Superior hem començat a treballar la terra de l’hort.
Esperem poder-hi plantar ben aviat!