LA LUCÍA ENS PRESENTA LA SEVA CAPSA DE VIDA!

Avui la Lucía ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat la seva companya dins la seva capsa.

La Lucía ens ha presentat una sèrie d’objectes i joguines importants a la seva vida. Hem escoltat amb molt d’interès la seva explicació.

Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més de la nostra companya.

Gràcies Lucía.

ELS PIRATES!

Els infants de primer estem treballant els pirates!

Després de descobrir que la cançó de “Els pirates” del grup de música El pot petit ens encanta hem començat a treballar a partir d’aquesta cançó.

L’hem escoltat, l’hem entès, l’hem llegit, hi hem marcat paraules… Un cop fet això hem descrit una imatge d’un vaixell pirata, i després de treballar el vocabulari hem escrit un text. Estem treballant el gust per la lectura i cada dia ens agrada més llegir textos i comentar-los.

Estem elaborant un mapa del tresor i ens ha encantat l’activitat!

La motivació fa que llegir i escriure sigui més divertit per nosaltres.

 

 

 

DIBUIXEM MONSTRES!

Avui els infants de primer hem fet una activitat molt divertida, hem fet el JOC DELS MONSTRES! Seguim treballant el llibre ALLÀ ON VIUEN ELS MONSTRES, i per acabar les activitats realitzades amb aquest llibre, avui hem hagut de dibuixar el nostre propi monstre. Per dibuixar-lo ho hem fet a través del JOC DELS MONSTRES.

Aquest joc consisteix en tirar un dau per tal de descobrir quines característiques tindrà el nostre mostre a partir del tauler que hem repartit. Un cop que l’atzar ha triat les característiques del nostres monstre (cos, urpes, potes, ulls, boca i característiques generals) l’hem hagut de dibuixar. A continuació l’hem pintat i l’hi hem posat un nom. A la propera sessió escriure una descripció acurada del nostre monstre, cada dia ens agradat més escriure!

EN GUILLEM ENS PRESENTA LA SEVA CAPSA DE VIDA!

Avui en Guillem ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat el seu company dins la seva capsa.

En Guillem ens ha presentat una sèrie d’objectes, molts relacionats amb el rugbi que és el seu esport preferit i fotografies representatives de la seva vida. També ens ha portat vídeos de construccions de robòtica fetes amb lego. Hem escoltat amb molt d’interès la seva explicació.

Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més el nostre company.

Gràcies Guillem.

ET REGALO UNA LECTURA!

Els infants de primer seguim amb l’activitat ET REGALO UNA LECTURA!

En Joel ens han portat a la classe dos llibres que ens han agradat molt, ja que a la nostra classe ens encanten els dinosaures: “ELS DINOSAURES” i “EN JACK I ELS PÈSOLS MÀGICS

Ens han encantat!

Gràcies Joel.

FEM PAPIROFLÈXIA!

Avui els infants de primer hem fet papiroflèxia. Després de treballar la família, estem treballant la nostra casa. Hem observat quines són les parts de la casa i cadascú ha escrit un text descrivint com és casa seva. quantes plantes té, si té jardí o no…

Després de fer aquesta feina avui hem construït la nostra casa de papiroflèxia.

Ens ha encantat l’activitat!

L’ANAËL ENS PRESENTA LA SEVA CAPSA DE VIDA!

Avui L’Anaël ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat el seu company dins la seva capsa.

Ens ha presentat una sèrie d’objectes, un joc de taula i àlbums de fotografies representatives de la seva vida, la resta de la classe hem escoltat amb molt d’interès la seva explicació.

Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més el nostre company. Després de la presentació hem jugat al joc que ha portat i ens ha encantat! Gràcies Anaël.