SORTIDA SANT LLORENÇ DE MONTGAI
02/06/23Bon dia famílies!
Ahir dia 1 de juny vam anar tota l’escola a Sant Llorenç de Montgai a passar un dia ple d’activitats.
Aquí teniu un recull de tot allò que vam fer!
Moltes gràcies per la sortida!
Bon dia famílies!
Ahir dia 1 de juny vam anar tota l’escola a Sant Llorenç de Montgai a passar un dia ple d’activitats.
Aquí teniu un recull de tot allò que vam fer!
Moltes gràcies per la sortida!
Avui dimecres dia 31 de maig ens ha visitat la FUNDACIÓ ASPROS!
A l’escola han organitzat els PATIS INCLUSIUS on hem gaudit de jocs tradicionals on ha pogut participar tot l’alumnat!
Ens han dit que tornaran a visitar-nos abans que s’acabi el curs!
Avui dimecres dia 31 de maig ens ha visitat la FUNDACIÓ ASPROS!
A l’escoleta hem tingut els ESPAIS SENSORIALS on els i les infants han experimentat amb diferents textures, objectes i sensacions!
Ens han dit que tornaran a visitar-nos abans que s’acabi el curs!
Famílies!
Avui, la Maite ha fet 2 voltes al sol!
Per mooolts anys!!!
Moltes gràcies per l’esmorzar! La coca i la xocolata boníssimes!
Hem gaudit molt fent la corona!
Que acabis de passar un bon dia!
Avui el xef Nil ens ha deleitat amb la recepta “Melón con jamón”.
Ens ha encantat!
Hola famílies!
Tal com us vam dir, aquesta és la Setmana de la Roda i tot l’alumnat de primària ha anat al Pump Track amb bicicletes i patinets!
També recordar-vos que la següent sessió al circuit serà el divendres 2 de juny.
Hola de nou,
fa pocs dies, a les tardes artístiques de plàstica, les nenes i els nenes tenien ja molt interès per l’estació de l’any que vindrà; l’estiu. Volien conèixer els animalets del mar, quins són els més grans, quins predominen, quines espècies hi ha, saber si tots es comporten de la mateixa manera… i vam proposar el següent:
– En primer lloc, vam presentar els animals que teníem de joguina per poder-los posar nom, observar les característiques i saber curiositats d’aquests/es.
– En segon lloc, vam pintar amb aquarel·les en un paper l’aigua del mar i vam intentar dibuixar aquells/es que més ens agradaven.
– Per últim, les mestres van representar a la taula d’experimentació la simulació d’un minimón del mar i la platja i vam estar jugat una bona estona.
El món marí/aquàtic és molt interessant i ens crida molt l’atenció!
Hola,
el divendres, els nens i les nenes d’Educació Infantil 3,4 i 5, a l’hora del conte, van escoltar les aventures del follet Oriol i les pedres màgiques. Després de descobrir que aquestes pedres eren tan especials, van decidir sortir pels voltants de l’escola a fer una recerca de pedres, però no pedres qualsevol… havien de ser diferents; brillants, tenir un color especial, una forma inusual, etc.
Per poder observar-les millor vam agafar lupes i pots lupa. Quina estona més divertida!
Un cop érem a l’aula, van voler pintar-les i decorar-les per fer-les encara més boniques.
Aquesta pedra a partir d’ara es convertirà en un amulet de la sort per tots i totes!!
El passat dissabte 20 de maig va tenir lloc a l’escola i l’escoleta la Jornada de Convivència amb les famílies!
Vam poder passar una bona estona junts en la qual es va arreglar, pintar i adequar el pati de l’escola i el de l’escoleta.
També l’AFA ens va obsequiar amb un bon esmorzar per recuperar forces i gaudir d’una bona estona amb les famílies.
Moltes gràcies a tothom!