Extraescolars

EXTRAESCOLARS PEL CURS 2020-2021

En diem Extraescolars a les activitats que l’AFA, conjuntament amb els monitors de l’empresa que gestionarà les extraescolars, ofereixen als infants de l’escola en horari NO lectiu i només per infants de primària. Són activitats específiques i especialitzades en un tema. No es podrà gaudir de l’activitat de manera esporàdica. Les activitats es portaran a terme si hi ha grup suficient.

L’horari de les activitats serà de 16:30 a 18:00.

DIES DESCRIPCIÓ PREU
Dilluns GUITARRA (grups de màxim 7 infants)

L’objectiu és la familiarització amb l’instrument a partir del treball de cançons. Cada sessió es treballarà una cançó nova amb la finalitat d’aprendre els acords bàsics i fer petits puntejats. El mètode que utilitzem és divertit i els permetrà tocar des del primer dia, encara que no ho hagin fet mai, illegir una tablatura, encara que no tinguin coneixements musicals. Cal que els infants portin l’instrument de casa!!!

Soci: 30€
No soci: 34€
Dilluns/Dimecres MULTIESPORT

Iniciació a l’esport per tal de poder conèixer els diferents esports a practicar. L’activitat serà dos cops a la setmana.

Soci: 35€
No soci: 42€
Dimarts/Dijous FÚTBOL

Coneixerem els conceptes bàsics de l’esport tot creant dinàmiques de grup cooperatives.

Soci: 35€
No soci: 42€
Dimecres GUIMNÀSTICA

Aprendrem a través de diferents ritmes a expressar i coordinar el nostre cos, tot adaptat a l’edats dels infants.

Soci: 20€
No soci: 24€
Dijous TEATRE

A través del teatre treballarem la diversió, l’autoconeixement individual i establirem relacions socials.

Soci: 20€
No soci: 24€

COBRAMENT DE LES EXTRAESCOLARS:

• El cobrament s’efectuarà mitjançant rebut domiciliat i es realitzarà entre el dia 1 i 5 a més vençut.
  • Els preus són mensuals / Per infant. Durant tots els mesos de durada el preu serà el mateix, encara que hi hagi vacances.
  • Els germans tindran un descompte del 10% per família.
  • Les activitats extraescolars estan supeditades al nombre de participants per grup. Es necessiten mínim 8 infants (excepte a Guitarra que en són 5), per tal que es porti a terme cada activitat. Si en algun moment durant el curs hi ha baixes al grup, és possible que l’activitat s’hi hagi d’anul.lar.

ASPECTES A DESTACAR
Gimnàstica

• En funció del volum d’inscripcions, es decidirà fer un o dos grups.
  • En el cas que fem dos grups, degut a les noves mesures de seguretat, no es podran fer alhora. Ja us detallaríem la nova organització.
  • Els grups els serien: “iniciació” i “avançat”. Els dos seguint la línia pedagògica de l’escola i la resta d’activitats que
    oferim.

Protocol còvid-19
L’ajuntament de Barberà del Vallès, es regeix pel protocol establert pel departament, en referència a l’activitat esportiva a Catalunya (si algú el vol, us el podem facilitar).
Així doncs, tal i com detalla el departament: les activitats esportives realitzades per majors de 6 anys, tant en espais interiors com exteriors, cal dur la mascareta posada.

Desinfecció i neteja

De moment no cal una desinfecció extra, ja que el personal de neteja quan arriben a les 16h desinfecten el gimnàs i/o espais que utilitzem. No obstant, es contempla cobrirho en el cas que fos necessari.

Sortides: es realitzaran per les diferents portes:

• Casalet: escalonadament, per la porta principal.
  • Multiesport i fútbol: escalonadament, per la porta de la pista.
  • Gimnàstica, teatre i guitarra: escalonadament, per la porta d’infantil.

Què passa els dies de pluja?

Les activitats que es realitzen a l’exterior (futbol i multiesport) s’hauran de readaptar els dies de pluja. Buscarem un espai dins l’escola (amb prèvia desinfecció) i farem classes més relaxades. Ex: jocs de taula, “Trivial”, estratègies esportives, etc. Sempre respectant el protocol establert.

INSCRIPCIONS

Data límit d’inscripió: dilluns 28 de setembre.

Inici activitats extraescolars el dilluns 5 d’octubre.