Comissions

Si et preguntes: “En quines coses puc col·laborar en la nostra escola?” et direm que ens pots ajudar a pintar, a retallar, a enganxar, a pensar activitats per infants i famílies, a penjar llistes, a buscar una extraescolar, a decorar una festa, a millorar la comunicació, a parar taules, a portar material per fer activitats, a recollir, a fer la revista, a riure i passar-ho bé, a fer més gran la escola dels nostres infants.

Les diferents comissions són:

• Comissió d’activitats extraescolars

S’encarrega d’organitzar i coordinar les activitats extraescolars.

• Activitats

Organitza sortides, tallers, xerrades, etc.. per a la comunitat educativa fora de                 l’horari escolar.  També busca altres fonts d’ingressos de l’associació.

• Menjador

Treballa per consolidar el projecte de menjador d’acord amb la línia pedagògica de l’escola pel curs 2016-17 i crear i revisar el seu funcionament.

Si vols participar en qualsevol comissió envian’s un correu electrònic a l’adreça afa@escolamartamata.cat