GEP: Projectes d’aula

A tota l’escola es treballa de manera transversal mitjançant projectes. Així doncs, des de l’àrea d’anglès es participa d’aquests projectes tot incloent la llengua anglesa com a llengua vehicular d’aprenentatge del projecte. En ocasions es fa de manera coordinada amb el projecte que es porta a terme des de la tutoria i en ocasions es realitza un projecte paral·lel, tot treballant elements curriculars d’altres àrees mitjançant l’anglès. Als blogs de les aules podreu veure alguns exemples. A més a més, us presentem un a continuació:

• TAKING CARE OF WATER: Projecte realitzat amb l’alumnat de 4t i 5è amb l’objectiu de conscienciar la població de Barberà del Vallès dobre la importància de l’aigua del riu Ripoll.