EL MÉS GRANS VAN A L’IES MOIANÈS A EXPLICAR COM FAN LA REVISTA

Avui els nens i nenes de la classe de Francesc Boix ha anat a l’IES del Moianès, a Moià. Allà hi han fet dues exposicions orals. La primera ha estat amb alumnes de 3r d’ESO que cursen l’optativa de revista. Nosaltres els hi hem explicat com fem la nostra revista. Hem acordat que també col·laboraran a la Revista de L’Estany del proper número.

Després hem anat a una classe de 1r d’ESO a explicar com havíem treballat el projecte de la nostra porta sobre el fotògraf Francesc Boix.

Ha estat una molt bona experiència poder anar a l’IES de referència nostre i que molt aviat hi aniran els nostres alumnes. Segur que seguiran col·laboracions com aquestes!

Us adjuntem l’enllaç de la web de l’IES que explica la nostra visita.

Visita dels reporters de l’escola de l’Estany

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *