Visita dels reporters de l’escola de l’Estany

Dimarts vam tenir una visita molt especial. Els nens i nenes de l’escola de l’Estany estaven molt contents de les presentacions que hi hem anat a fer de les joguines construïdes pels alumnes de 2n al projecte de Jocs i joguines o les històries que han escrit al projecte de 1r i, a canvi, ens han volgut mostrar una feina seva.

Dimarts, doncs, els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola de l’Estany van venir a l’institut. Primer, van passar per l’optativa de Revista i ens van explicar com fan la revista de la seva escola, que ha passat a ser una revista del poble, també. Ho van explicar molt bé, vam poder compartir experiències i ens van donar moltes idees. Després van explicar a un grup de 1r d’ESO el que han après sobre en Francesc Boix, un fotògraf dels camps de concentració nazis.

Moltíssimes gràcies per aquestes trobades tan enriquidores!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *