I així, gairebé sense adonar-nos-en, arribem al final d’un altre curs!
Han estat uns darrers dies ben intensos, plens de moments compartits, rialles, emocions i molta vida d’escola. Hem gaudit dels nostres sopars de carmanyola amb les famílies, una estona per trobar-nos, compartir taula i celebrar plegats que som una gran comunitat.
També hem descobert grans talents amb el nostre Got Talent, on petits i grans ens han sorprès amb les seves habilitats, creativitat i molta, molta valentia!
Hem mirat cap al futur i hem deixat la nostra petjada amb la plantada d’arbres, una acció simbòlica que ens recorda que créixer, cuidar i construir també és pensar en el demà.
I, com cada final de curs, hem viscut un moment molt especial: l’acomiadament dels nostres infants de 6è. Ens fa molta il·lusió veure’ls emprendre una nova etapa i els desitgem de tot cor una molt bona entrada a l’institut, plena de nous aprenentatges, amistats, reptes i aventures. Estem segurs que deixaran una mica de la seva empremta allà on vagin.
I per posar el punt final a aquest curs, no podia faltar una nit ben especial: la dormida a l’escola!
Una última aventura compartida abans de marxar de vacances… I, és clar, ho havíem de rematar com calia: amb la remullada a la piscina!
Ara sí… toca descansar, gaudir, jugar, viatjar, compartir temps en família i carregar piles! Gudiu molt de l’estiu i ens retrobem al setembre amb les piles ben carregades i moltes ganes de continuar fent escola plegats!
Bones vacances, famílies de l’Escola de l’Estany! Bon estiu!

