TEATRE DELS ALUMNES DE 4rt ESO ALS ALUMNES DE 5È

Aquest dimecres 20 de febrer, els grups de 5è hem tingut la sort de rebre la visita d’alumnes de 4t d’ESO de l’institut Montserrat Colomer i que ens fessin una petita representació teatral. Aquesta activitat està emmarcada dins de l’assignatura optativa que fan aquests nois i noies aquest curs.

L’obra, que han creat ells i elles, tenia com a tema central l’igualtat de gènere i ens ha permès veure quins estereotips hi havia abans i com els estem canviant mica en mica entre tots i totes.

Per acabar, ens han ensenyat el ball que feien a la representació i hem ballat tots plegats. Ha estat una estona molt profitosa!

Si voleu veure les fotos feu clic aquí