Segona assemblea de Delegats i Delegades Verdes

El passat 29 de gener vam dur a terme la segona sessió de l’Assemblea de Delegats i Delegades Verdes. Cadascun dels representants va donar el seu punt de vista sobre els punts forts i febles del seu grup a l’hora de reciclar i vam compartir experiències o consells per millorar el reciclatge, tant dins com fora de l’escola.

Després, vam baixar a l’aula d’informàtica i vam fer activitats sobre reciclatge per recordar quin tipus de materials hem de llençar a cada contenidor. Aquestes activitats les podrem compartir amb la resta dels nostres companys i companyes a les classes a l’aula.

Per últim, també vam explicar una activitat que farem més endavant entre tota l’escola i que farà que el nostre entorn llueixi encara més. Estem desitjant veure’n el resultat!

Per veure les fotos feu clic aquí.