Traducció a 18 llengües del document “Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles” i l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació”

Us fem arribar la traducció a 18 llengües del document “Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles” i l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació“: http://ensenyament.gencat.cat/ca/actualitat/escolasegura/recursos/documentacio-families-escola/documents-altres-idiomes/

ACOMIADEM EL CURS 2019/2020!!

AQUEST CURS TANT ATÍPIC JA S’HA ACABAT I HA ARRIBAT EL MOMENT DE GAUDIR DE LES VACANCES I DE L’ESTIU!!
ABANS, PERÒ, US DEIXEM AQUÍ ALGUNES FOTOS I VÍDEOS DELS COMIATS TELEMÀTICS QUE VAM REALITZAR LA SETMANA PASSADA.
A MÉS A MÉS, TAMBÉ POSEM A LA… Llegeix més»

QUOTA MATERIAL – LLISTAT LLIBRES CURS 2020-21

QUOTA DE MATERIAL
La part proporcional de la quota aportada aquest curs 2019-20, del temps que ha durat el confinament, es descomptarà de l’aportació de material del curs 2020-21, de la que es farà el cobrament al mes d’octubre. A les famílies dels alumnes que no… Llegeix més»