Nota de premsa sobre l’Erasmus+

Aquesta és la nota de premsa que s´ha enviat als mitjans de comunicació per la difusió de l´Eramus+

L´escola pública La Roureda de St. Esteve Sesrovires ha estat seleccionada per participar en el programa Erasmus+ co-finançat per l´Unió Europea. El programa que s´anomena KA2 Action té per objectiu la innovació i l´intercanvi per a les bones pràctiques.

El projecte es portarà a terme fins el 2020 i al llarg d’ aquests dos cursos escolars els alumnes del centre treballaran el tema “Young Historians of Europe” en cooperació amb els cinc països socis, Itàlia, Grècia, Malta, Portugal i Turquia.

L´objectiu del programa és potenciar entre els alumnes valors socials, culturals i de ciutadania per promoure la cooperació entre pobles i cultures. Els aspectes fonamentals del treball seran la història, la geografia, les arts i les tecnologies.

D´altra banda, el programa pretén promoure l´adquisició d´habilitats i competències a través del treball en llengua anglesa.

Una de les activitats principals del programa inclou les visites d´estudiants de 6è curs i professors a tots els països participants. El primer viatge serà a Taranto, Itàlia, a mitjans del mes de desembre. Els 4 alumnes que viatjaran seran acollits en famílies del país, al igual que les de l´escola La Roureda acolliran als alumnes del països participants durant la seva visita.

L’ estada serà d´una setmana aproximadament durant la qual, totes les escoles, treballaran en el desenvolupament del projecte conjunt.

Sens dubte, és una oportunitat única pels alumnes de La Roureda per conèixer altres realitats, viure experiències culturals i personals enriquidores i desenvolupar el plurilingüisme.

El centre està molt satisfet i orgullós d´haver estat seleccionat en el programa Erasmus+ i ja treballa de valent per a que tots els alumnes, famílies i comunitat educativa puguin gaudir-ne.

També us volem fer saber que a Taranto, Itàlia, viatjarem la primera quinzena de desembre amb alumnes de 6è del programa Eramus+