Engeguem el projecte Sharing to learn!

Un any més, els alumnes de Cicle Mitjà tenen l’oportunitat de participar en el projecte Sharing to learn. Com ja sabeu, l’objectiu principal és afavorir l’intercanvi entre alumnat de diferents etapes educatives i donar suport a la millora de l’expressió oral en llengua anglesa, per tal de facilitar l’accés a entorns plurilingües i pluriculturals.

Els nens i nenes de 3r i 4t ja han conegut les seves Language Assistants (LA). Durant la primera sessió vam preparar una “welcome party” per fer-lis totes les preguntes que haviem preparat i ficat en sobres. I per acabar la festa, ens vam fer fotos al photocall que vam fer uns dies abans. Estem molt contents i contentes de poder compartir tardes amb elles!

Us deixem aquí les imatges de la Welcome party!