La Castanyada

Us adjuntem el programa de la Castanyada 2018-19. El proper dimecres 31 d’ octubre esteu convidats a la festa que celebrarem a la tarda al pati de l´escola. Com cada any, els nens i nenes de la nostra escola ballaran les danses tradicionals i després faran el berenar. A més l’ AMPA els hi oferirà sucs sense sucre i també una degustació típica de castanyada per a les famílies.
Per tal d’ organitzar la festa :
– Els alumnes que no es queden a Menjador podran venir a l’ escola a les 14,45h per preparar-se per les actuacions.
– A les 15h obrirem les portes a les famílies, la festa començarà a les 15,15h.
– Al voltant de les 16,30h acabarem la festa, si us heu d’ emportar el vostre fill/a abans d’ aquesta hora, si us plau aviseu al mestre/a.
Per evitar aglomeracions en l’ entrega dels alumnes:
– Els alumnes d’ Infantil seran entregats a les rotllanes que fan a la pista. (recordeu en tot moment avisar al mestre de que recolliu al nen/a)
– Els alumnes de Primària  (de 1r a 6è) quan soni el timbre faran la sortida de manera habitual.
Pel que fa als berenars dels alumnes:
– Recordeu que aquell dia es menjaran els dolços típics que han cuinat a l’ escola (bombons, panellets, pastissos…) Si teniu algun inconvenient en que el vostres fills/es mengin qualsevol d’ aquests berenars o si teniu al·lèrgies importants, parleu amb el vostre mestre/a.
Tingueu en compte que per la correcta organització de la festa és convenient que no baixeu a la pista fins que els alumnes hagin començat a berenar. Donarem l´avís per megafonia.
Esperem que faci bon temps, però en cas de pluja posposarem les actuacions i els balls per un altre dia.
Us esperem