4a Edició del concurs APILO XII

Tal com sabeu, l’any passat vam iniciar a l’escola el projecte Apilo XII, que ens convida a recollir totes les piles que puguem.

En pocs mesos vam recollir 40 quilograms de piles usades (uns 100 grams per alumna/e), xifra molt bona per haver començat a participar a mitjans de curs!

Aquest any iniciem el projecte des de l’inici de curs, així que us animem a que porteu totes les piles gastades que trobeu i aconseguim molts quilos més!

Aquí us deixem el diploma que ens han enviat des de l’estació espacial de l’Apilo XII!