5ª edició Concurs ApiloXII

El darrer curs 2018-2019, i per segona vegada, vam participar a l’Apilo XII. Com recordareu, aquest projecte ens anima a dipositar totes les piles que puguem als contenidors que tenim distribuïts per tota l’escola, per tal que l’Agència de Residus de Catalunya les reculli i en faci un reciclatge correcte i, així, contribuir a la conservació del medi ambient.

Si recordeu, el primer any vam recollir 40 quilograms de piles usades (uns 100 grams per alumna/e). Doncs aquest any… LES XIFRES SÓN GENIALS! Durant el curs 2018-2019 vam ser capaços de recollir un total de 119 quilos! 320 grams per cada alumne/a de l’escola!

Com veieu, entre tots hem fet una gran feina i hem contribuït a que més de 100kg de piles rebin el tractament i reciclatge que toca i no acabin abocats als nostres rius, mars, camps o muntanyes.

Així doncs, us felicitem per la vostra gran participació i us animem a que aquest curs 2019-2020 seguim amb aquesta gran tasca i convideu a tothom (avis i àvies, veïnes i veïns, botiguers, etc.) a que portin piles a la nostra escola i… qui sap? Potser acabem guanyant el concurs!

Aquí us deixem el diploma que ens han enviat des de l’estació espacial de l’Apilo XII!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *