Aquesta setmana a l’escola (del 28 de novembre al 2 de desembre)

A I3 fem la primera sortida al turonet, abans d’acabar la tardor.

Els nens i nenes de I4 estem ben engrescats buscant figures geomètriques per l’escola.

A i5 gaudim de les estructures noves de psicomotricitat.

Aquesta setmana els nens i nenes de SEGON a la sessió d’art hem creat el nostre extraterrestre. Una mostra de les figures simètriques fetes amb retalls de folis i  cartolines de colors!!!

Cada setmana els nens i nenes de TERCER  realitzem Espais d’Aprenentatge construint amb capses de cartró, plasmen dibuixos amb les aquarel·les, juguem a jocs de taula com els escacs i fem collage amb diversos papers de colors i mides. Ens encanta fer espais!!

A 4t hem tingut una sorpresa! Ens han arribat unes cartes dels nens i nenes de l’escola de Borgosatollo, l’escola on la Marta va anar el curs passat a través del programa Erasmus+. Estem molt emocionats perquè ara tenim uns nous amics. Aquestes cartes estan escrites en anglès per nens i nenes de 9 anys. Ens han escrit una carta adreçada a cada un de nosaltres. Ens expliquen com es diuen i el que els agrada fer. Ara ens toca a nosaltres respondre-les!

Dimarts a la tarda en un dels espais d’aprenentatge de 5è: construir amb peces de Lego.

6è: 25N. Per grups van escenificar diverses propostes de situacions que mostraven algun tipus de violència o discriminació vers les dones. La resta de companys i companyes s’ho miraven amb ulleres “liles” que havien elaborat ells mateixos i que els havien d’ajudar a identificar situacions de discriminació o violència, per poder parlar-ne tots plegats.

Volem agrair a l’associació Llagostera en Flor la donació de plantes aromàtiques pel pati de Primària. Moltes gràcies!