REPRESENTANTS DE CLASSE

El delegat/da és la persona encarregada de rebre, qualsevol proposta, dubte o suggeriment de la major part dels pares i mares del grup classe en relació al normal funcionament de la vida escolar i transmetre-ho al tutor/a. En resum és el canal de comunicació i aglutinador més directe entre les famílies d’un grup classe i el tutor/a.

• Col·laborar amb els tutors quan el mestre ho cregui convenient, en el desenvolupament de les activitats.
  • Motivar i dinamitzar als pares i mares del seu curs per integrar-los en la dinàmica del centre: reunions, festes,… així com per afavorir el major coneixement entre les famílies i la cohesió del grup. Es crearà un grup de Dinantia per a representants de delegats i delegades de famílies.
  • Acompanyar les famílies nouvingudes a l’escola, un cop l’equip directiu els hi hagi notificat per Dinantia.
  • Sempre que sigui necessari ajudar a difondre les activitats organitzades per l’escola que interessen que arribin a les famílies.
  • Resoldre dubtes puntuals.
  • Elaborar un grup de cada grup-classe per enviar watshaps si s’escau, als pares i mares, evitant que esdevingui un espai de debat i crítica respecte l’escola.
  • A través del Dinantia les delegades i delegats ens enviaran les preocupacions que puguin sorgir a nivell de famílies.
  • Els delegats/des de 2n, han de dinamitzar el comiat de l’edifici de baix.
  • Els delegats/des de 6è, han de dinamitzar el comiat de sisè.
  • Difusió d’actes del poble.

L’equip directiu cada curs enviarà una carta a les famílies per informar qui és el delegat/da. Ell o ella enviarà un enllaç al tutor/a perquè el comparteixi amb les famílies a través del Dinantia i tothom qui vulgui es pugui inscriure en el WhatsApp de a classe que gestiona l’AFA.

MARES I PARES REPRESENTANTS DEL CURS 2023-24

I3A: Maga Teixidor

I3B: Anna Llavina

I4A: Gemma Molist

I4B: Susanna Suárez

I5A: Andrea Gutiérrez

I5B: Ester Alsina

1A: Lídia Ciudad

1B: Aida López

2A: Raquel Romero

2B: Maribel Jorna

3A: Cristina Cañada

3B: Laura Gutiérez

4A: Sílvia Hernández

4B: Mireia Almena

5A: Lídia Ciudad

6A: Noelia Castell

6B: Noelia CongostMoltes gràcies a tots i totes per col·laborar en el bon funcionament de l’escola!