SEVENTH ENGLISH DAY

Aquest any hem tingut un dia anglès barrejant Santa Claus, moda, classes universitàries, botigues i receptes.

El teatre dels alumnes de 1r, 2n i 3r ha estat “Santa’s Pants” on Santa Claus ens explicava tres problemes que va tenir la nit de Nadal. I a “Passion for fashion” els alumnes de 4t, 5è i 6è han descobert com viuen la moda tres periodistes de televisió.

Un total de 17 alumnes de Magisteri de la Universitat de Vic han preparat per tots els alumnes de Primària una classe a partir d’una metodologia que han estudiat.

Els alumnes de 6è han triat el tema de “Recipes” (receptes) i després de presentar-se ens han llegit les instruccions  a seguir per poder berenar: cupcakes, sandwiches, milkshakes, infusions, waffles and cakes a Cicle Mitjà.

I els alumnes de 5è han muntat botigues per comprar i vendre “Go shopping”. Han pogut triar fruita per fer brotxetes i menjar-se les, triar un braçalet per emportar-se’l posat i fer volar un avió de paper o  fer un titella a Cicle Inicial.

A Educació Infantil un grup de mares voluntàries han preparat contes, jocs i cançons en anglès per tots i totes les alumnes.