SETMANA DE LES BRUIXES!!!

Aquesta setmana els petits de l’escola estem amb les Bruixes de Centelles!!

Amb les famílies els nostres alumnes han elaborat unes mascotes de les bruixes,que han decorat a l’escola aquests dies i el cap de setmana lluiran a les parets del passeig!

Ens ha visitat la bruixa de l’any, la Sucós i la Sira, ha estat molt interessant!!

Durant la setmana estem fent pocions màgiques tot manipulant diferents materials.

Dijous amb les llanternes passarem pel túnel de la por!

Finalment divendres podrem venir disfressats o portar un motiu per celebrar i fer una poció màgica amb dues bruixes que ens vindran a visitar!!

Els pares i les mares ens han vingut ajudar a preparar disfresses perquè la setmana que ve ja és Carnaval!!

Moltes gràcies famílies!