SETMANA DE LES BRUIXES!

Aquesta setmana l’escola rep la visita de les bruixes de Centelles.

Cada bruixa porta el nom d’un lloc important de Centelles, van venir la Sira i la Puigsagordil

Aquest any les bruixes ens han demanat col·laboració perquè entre tots poguem fer la poció màgica el divendres a la tarda. A una grup els hi ha demanat pols d’ala de ratpenat, una altra ous de galàpet, pols de lluna…. vaja que estem tots molt enfeinats.

Estem super contents i emocionats….esperant el divendres i també podrem venir disfressats o portar motius de bruixes i bruixots.

Aquest any la comissió del carnaval ens ha donat la brillant idea de fer una poció màgica per fer amb les famílies, portar-la a l’escola per fer-ne una exposició i el cap de setmana penjar-la en un espai del poble perquè tothom en pugui gaudir!!!

Moltíssimes gràcies famílies per la vostra col.laboració!!