REVISTA OLLA DE LLETRES

HOLA FAMÍLIES,

Com és tradició cada curs entre tots publiquem la revista de l’escola OLLA DE LLETRES, amb la participació de tots els alumnes.

Aquest any la seva elaboració ha estat més complicada, però al final ho hem aconseguit!

La societat evoluciona i cada vegada més hem de preparar els vostres fills/es per donar respostes innovadores en una societat canviant i en evolució constant. L’objectiu és afavorir que l’aprenentatge escolar sigui útil per a formar ciutadans i ciutadanes crítics, amb opinió pròpia, autònoms i que siguin capaços de resoldre els nous reptes en cooperació amb els altres, amb  enfocaments globalitzats. I un dels mètodes globalitzats que fa servir l’escola és el TREBALL PER PROJECTES. Aquí en teniu la mostra.

Esperem que us agradi!!

*Des d’aquí donem les gràcies a la Mònica i a la Sofia per l’edició de la revista.

Us presentem dos formats en PDF i en vídeo.

Revista olla de lletres (Pdf)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *