PROJECTE CuEme

Hola som els nens i nenes de 5è,

I us volem explicar la cooperativa que hem creat, es diuen Coop Ildecinquè 5èB i Coop La banda del talent 5èA. En la cooperativa cadascú tenia un càrrec assignat que es va escollir per votacions democràtiques i cadascú va haver de presentar la seva candidatura. Per poder crear la nostra empresa cadascú va aportar 3 euros de capital a 5èB i 2 euros a 5èA per poder comprar el material per elaborar els productes que vam escollir entre tots i totes. Hem fet cartells i tríptics explicatius del projecte per donar a conèixer la nostra cooperativa al poble.

Hem fet productes com: braçalets, imants, pompons, clauers, slime, decoracions… Aquests productes porten un codi QR on es pot veure un espectacle de talents que hem creat tots i totes nosaltres. Amb la situació actual hem venut els productes encarregats a familiars i amics propers. Un divendres a la tarda ens vam fer la venda dels productes per poder-los repartir. I per la resta hem ofert el codi QR a un preu simbòlic d’1 euro per poder visualitzar el nostre show.

Un cop finalitzat el projecte retornarem el capital inicial a cada soci i sòcia. Un 30% dels diners que recollim els destinarem a l’Associació dels refugiats ACNUR, ja que també participem en el projecte LOCO Festival. I amb la resta de beneficis farem una activitat lúdica col·lectiva. Ens agradaria que pugueu visualitzar l’espectacle que us hem creat per vosaltres i per això us facilitem l’enllaç per visualitzar-ho:

Esperem que us agradi, adéu fins la pròxima!
Les cooperatives de cinquè

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *