CONVIVÈNCIA AL CERDÀ

Aquest 3 d’octubre tots els alumnes de l’escola, excepte els de p3, que estan en procés adaptació, hem fet una sortida al Cerdà, tot fent una jornada d’inici de curs, de benvinguda i de convivència.

Els alumnes de p4, p5 i CI hem anat amb autocar, la resta han vingut caminant.

Una altre activitat que hem fet ha estat visitar l’exposició d’en David Casals. Quan hem arribat ell ja ens esperava i per cicles ens ha fet una visita guiada.

El felicitem per l’exposició plena de color, amb els diferents materials i tècniques i també per l’atenció    a tots els alumnes i mestres. Moltes gràcies!

Aquí teniu un petit reportatge.