CONSELL D’INFANTS

El Consell d’infants és un òrgan de participació ciutadana format per representants de les diferents escoles del municipi. Concretament, dos alumnes de cinquè i dos alumnes de sisè de cadascun dels centres són els encarregats de defensar els interessos i les opinions dels seus companys a través d’un grup de treball moderat per dues dinamitzadores. L’objectiu és empoderar als infants i potenciar el seu creixement personal, alhora que permet veure i valorar des d’un punt de vista diferent la realitat del municipi.

Els nostres representants d’aquest curs són:

. Aitana Cuevas (5è)

. Èric Falgueras (5è)

. Quique Jiménez (6è)

. Alba Rescalvo (6è)

El 17 de novembre hi hagut l’acte de constitució a l’Ajuntament a les 7 del vespre.