CONNEXIÓ EN VIU

La connexió en viu és un nou projecte que neix a la nostra escola davant la necessitat de canviar o d’incloure una activitat innovadora dins la Setmana Cultural que celebrem per Sant Jordi.

La proposta  inclou tot un ventall d’activitats emmarcades dins diverses arts escèniques obertes a les famílies. L’objectiu és que cada curs es prepari una activitat vinculada a una disciplina artística  de manera que el conjunt de totes ofereixi un espectacle d’una riquesa tant expressiva com cultural.

L’oferta d’activitats poden ser; ombres xineses, balls tradicionals, poesia visual, performance, representacions de contes, teatre, recitals, etc.

Una tarda dins la Setmana Cultural tots els alumnes de l’escola es posen en escena en viu i de manera simultània dins d’un espai determinat (aules, pati, teatre…) on  les famílies es poden passejar lliurement. Les famílies són rebudes pels alumnes de 5è que són els dinamitzadors i guies pels diferents espais amb ajuda d’un mapa per situar les diferents propostes.

PROGRAMA CONNEXIÓ PELS PARES