BONA DIADA DE SANT JORDI!

ACTIVITATS SANT JORDI 2019

Benvolgudes famílies,

Com cada curs, arriba la diada de Sant Jordi i a l’escola fem una sèrie d’activitats per celebrar aquesta festa tan emblemàtica i nostra. Seguidament, us detallem algunes de les activitats que es faran entre  el dimarts 23 d’abril i el divendres 3 de maig.

DIMARTS, 23 d’abril:

Festa a la Plaça Major: ball i esmorzar (a càrrec de l’Ajuntament)

• P3, P4, P5, 1r i 2n: de 9.30 a 11
  • 3r, 4t, 5è i 6è: de 10.30 a 12
  • TARDA: intercanvi de llibres a l’edifici de baix (AFA)

Tots els alumnes sortiran a les 16.30 de l’edifici de baix

DIMECRES, 24 d’abril:

• P5, 1r i 2n: racons de contes a la Plaça Major (matí)
  • 3r, 4t i 6è: racons dels poble (matí)

Els alumnes de 1r no han de pujar a l’edifici de dalt

DIMECRES, 24 d’abril:

• P3 i P4: llegenda de S. Jordi al Casal F. Macià (tarda)

DIJOUS, 2 de maig:

• Tots: assaig de l’obra de teatre que representen els alumnes de 5è al C. F. Macià (matí)
  • A les 20h: Representació de l’obra de teatre dels alumnes de 5è al C. F. Macià oberta a totes les famílies

DIVENDRES, 24 de maig:

• Tots: assaig de les activitats “CONNEXIÓ EN VIU” (matí)
  • “CONNEXIÓ EN VIU” , activitat oberta a les famílies (tarda a l’edifici de baix)
  • A continuació, a les 16.30,  pastissos a càrrec de l’AFA i apadrinament de llibres per la biblioteca

TOTS els nens/es hauran de ser a l’edifici de baix a les 15.00. Els alumnes sortiran  a les 16.30 de l’edifici de baix

Horari famílies: entrada a les 15.15 fins acabar.

L’activitat “CONNEXIÓ EN VIU” és un recorregut per l’escola per veure diferents maneres d’expressar-nos  que els alumnes hauran preparat durant la setmana.

* Aquesta activitat s’havia de fer el dia 3 de maig però per culpa del temps s’ha ajornat pel dia 24 de maig.

EL DIVENDRES, 26 D’ABRIL, CADA FAMÍLIA REBRÀ UN EXEMPLAR DE LA NOSTRA REVISTA:

“OLLA DE LLETRES”

Mostra de fotos de les activitats realitzades: