BENVINGUTS!

Benvolgudes famílies ja hem començat un nou curs escolar !!

A l’edifici de dalt el primer dia d’escola es va fer una activitat de benvinguda:

Es van asseure tots a l’entrada de l’escola i es va fer un passadís per acollir els alumnes de 3r i després a la resta de grups. Tot seguit es va presentar als metres i conserges, i finalment es va llegir una part del conte Wonders, adaptat en una carta adreçada als alumnes, tot parlant de la integració i de que totes i tots fem escola.

A l’edifici de baix es va fer el divendres a la tarda, cada nivell es va presentar a davant de tots tot cantant una cançó, fent algun ball, etc.

Alumnes de 2n

Alumnes de 1r

Alumnes de P5

Alumnes de P4

Alumnes de P3

Us desitgem a tots i a totes un bon curs escolar!!!!!!