Els alumnes de 6è amb la IV Marató de donació de sang

Resize of 03

Els i les alumnes de 6è estem participant en un Projecte d’Aprenentatge i Servei (APS) que impulsa el Banc de Sang i Teixits (BST). Aquesta campanya s’ha organitzat a nivell municipal i la compartim amb altres centres del municipi.
La nostra col·laboració consisteix en:
-La creació de materials que treballem de manera interdisciplinària i que els anirem donant a conèixer abans del dia de la donació de sang: logotips, eslògans, circular a les famílies, elaboració d’un obsequi pels donants, etc.
-Suport el dia de la Marató: periodistes, suport del qüestionari, repartir el refrigeri, donar el detall als donants, …
Aprofitem per comentar-vos que el dia de la Marató serà el proper divendres 4 de març de les 10h. a les 22h. en el Poliesportiu municipal (al costat de la nostra escola).
US HI ESPEREM!
Aquests són els logotips i els eslògans que hem dissenyat per aquesta campanya i que tenim exposats en el vestíbul de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *